Myskväll

1kommentarer

Blev lite ändrade planer idag, Louise kom hit vid runt tre, sen satt vi här o pratade till halv åtta eller nåt, då följde jag med henne hem till Fredrik och kollade på melodifestivalen och I am Legend(igen...). Min stora bojkott av melodifestivalen gick inte så bra med andra ord xD(Louise är rätt besatt av mel-fest. Och så har hon enorma fötter:P vara bara tvungen xD)
 Björn Gustafsson var lätt bäst ikväll. "Stage dive!" Hahahaha.... BJÖRN TILL FINALEN!! Heja heja heja...

Imårrn blir det uteritt med Cissi och Julia på förmiddagen, hoppas, hoppas att regnet håller sig borta just då så man slipper det.... Skulle igetligen rida hos Icka också, men man får väl se hur vädret är. Sen blir det förhoppningsvis Sweeney Todd om jag hinner på kvällen, och en massa plugg såklart*suck*

1 kommentarer

Icka

02 Mar 2008 16:50

Va kul :D Är den bra?

Ja, jag har cokså gått och tänkt att jag skulle göra det eftersom det går bidrag till aidsgrej liksom, men det borde vara mer än bara 25%! Det fanns inte mycket alls i affären, ska kolla webshoppen ja med för jag skulle vilja ha nått mer därifrån. I affären fanns de långtröjan ja köpte fast i rosa också, och några till av topen och en annan top men inte mer..synd att de tar slut så fort..:/

Kommentera

Publiceras ej