Pannkakor

1kommentarer

Idag vaknade jag vid 10 nångång, och Molly ville INTE leka för en gångs skull, hmmm... Annas brukar hon alltid komma och väcka mig och ger hintar om att man ska busa med henne, särskilt nu på lovet.  
Jag och mamma bylsade i alla fall på oss en massa kläder och gav oss iväg till Edsbruk i mormors gamla golf(våran ena bil är trasig och Kurra har den andra) med Molly studsande i baksätet. Vi umgicks lite med mormor, lämnade bilen och gick till stallet. Jag pysslade lite med Millie, sen så gick mamma, jag och Molly hemåt:) Blev grymt varmt i solen efter några kilometer..puh! Speciellt eftersom man klätt sig för antarktis typ... När man kom in sen så såg man ingenting, helt blind var man! Scaaary...
Nu har vi i alla fall ätit pannkakor och resten av dagen vet jag inte hur den blir, ska väl gå igenom dödsstraffgrejan igen så jag har det i färskt minne till debatten på måndag:) Ska bli spännande, är lite nervös, och förväntansfull, ska bli kul!

Icka som har varit förskyld hela lovet tills nu, har fått öroninflammation och har åkt till läkaren. Stackarn, får väl se hur det blir med jobbet i helgen, får vänta och se vad doktorn(shit va gammalt uttryck) säger:) Nåt får jag väl hitta på för att cheera up henne:D Tycker så synd om henne som får sitta hemma och vara sjuk hela lovet..usch ja...

                    

1 kommentarer

Icka

27 Mar 2008 15:59

Aw, va gulligt :) Det hjälper :) Doktorn sa att det var dubbelsidig öroninflammation *morr* och nu ska jag äta pencilin tills på måndag, hoppas jag känner mej bättre så jag kan jobba i alla fall! :)

Ja den bilden är mumma ;) Och ja du har nog rätt om att de blir de :P Ska bli så kul! :D

Härligt med promenad :) Men det är läskigt när man inte ser nått sen när man kommer in.

puss och kram skumbanan

Kommentera

Publiceras ej