Rubriker är så svåra....

2kommentarer

Fredag idag! Har varit ute på långpromenad med hundarna, med musik i öronen såklart;) Molly fick gå till Edsbruk(nästan), Willie fick inte gå så långt för han var jobbig, han kan vara otroligt irriterande när han bara ska lukta och lukta i backen HELA tiden.... Sambo fick gå en bit men jag blir alltid trött så fort när jag går med honom, om han ska få gå i någorlunda promenadtakt måste jag springa för att hinna med xD Han går ju alltid bredvid en, men jag tycker synd om honom när han måste masa sig fram i min promenadfart(den är rätt snabb igentligen) så det blir att jag halvspringer:P Så kul att gå med sambo för han är så lugn och man kan vila armen på honom när man promenerar xD

Har städat lite här hemma, liiite bara:) Och ätit, lax och wok, mums.


Kan påpeka att Bea trodde att Paolo Nutini var en gubbe efter att bara ha hört honom. Jaha där ser man;) Men nu har jag rätat ut det hela:D

2 kommentarer

Rebecka

21 Mar 2008 17:56

Men hahahaha xD Det finns visst monster!!! Kanske inte under din säng, men det finns under min, så det så !

Men du, jag och Ida tänkte se film eller nåt på onsdag, så om du inte har andra planer och om du vill så kan du kanske komma ? :)

Rebecka

21 Mar 2008 23:48

Men vad säger du?:O Inte vill väl vi slippa dig? O.O

Kommentera

Publiceras ej