Sommaren 2009 blir ett äventyr!

2kommentarer

Vanlig dag som var så tråkig att jag inte ens orkar berätta om den xD Finns roligare saker än den här dagen att skriva om:D

Paolo Nutini jajjamen(ja Rebecka, jag ska prata om "han" igen xD). Har ju planerat länge att åka utomlands nästa sommar efter jag fyllt 18, för att se Paolo Nutini där han spelar. Idag på mattelektionen var jag tvungen att sms:a Icka och kolla så att hon verkligen var lika seriös med det här som jag xD. Jag hade liksom räknat med att har hon pengar så följer hon med, men under ett svagt ögonblick tvivlade jag. Haha...
Jaja, nu ska vi jobba, för vi behöver minst 5 000 var till nästa sommar, juli närmare bestämt, då fyller jag 18 och då kan ingen hindra mig. HAHAHA! Men tillbaka till pengarna... Jag ska jobba som en gris för att kunna göra det här! Jag behöver det! Lever på grus och jord och bor i en soptunna dom sista månaderna om pengarna inte verkar räcka;P
Har kollat upp mycket(är rätt svårt eftersom vi inte vet var han spelar då), kollat upp resekostnader till Paolos favoritstäder och länder(där han brukar spela alltså) och det verkar vara rätt billigt. Bara han håller sig inom europa så... Boende är väl det värsta, på festivalerna kommer allt vara bokat långt i förväg, men det finns en hel del hängivna fans(riktiga veteraner) som vet precis allt.

FAN VA KUL! Längtar ihjäl mig! Och Icka skäms nog ihjäl för mig snart, är snäppet(underdrivet) mer fanatisk än henne. Känner vekligen hur jobbig jag är...usch...
  
Borde sluta nämna Icka och Paolo Nutini i varje inlägg, men wtf, det är min blogg, min dagbok, mitt liv, är väl inte jag som ska anpassa mig kanske. Dom två är det viktigaste just nu ju!

2 kommentarer

Icka

12 Mar 2008 20:17

Prata på du! :D Kan aldrig bli för mycket av Paolo ;) De ska bli så jäkla kul! Kan behövas för att orka sista året på gymnasiet också ;) IHH!! Ska också jobba som tusan om jag bara får arbete :P

Rebecka

15 Mar 2008 23:44

Hahaha xD Jaså, du pratar om "Han" igen. Vilken överraskning x)
Hoppas att ni kommer iväg dit och hoppas att han spelar sko låten tre gånger XD HAHAHA

Kommentera

Publiceras ej