Vem ska representera oss? Helst ingen....

2kommentarer

Igår efter skolan så kom Ida och mötte upp mig efter spanskan, med Elina i barnvagnen och allt (hon tjöt när hon såg Pelle, hehehe..). Sen gick vi till Willys, där väntade Becka och så handlade vi altt gott till kvällen:D
Ida lagade potatisgratäng med kotlett, det var asgott och jag föråt mig rejält :P Vi såg Final Destination och 1408(har sett båda förut, but who cares?) och snackade en massa skit däremellan, och tog fulbilder, och skrattade. Vi såg ingen mer film efter det, utan pratade tills 2 på natten eller nåt, sen bäddade vi och pratade lite till, haha. Klockan 3-4 så somnade vi nog, och jag måste erkänna att jag somnade först, jag var så jäkla trött!
Idag så slöade vi bara, såg Wolf Creek bl.a. och Becka och jag gick vid fyra, missade precis Elina som kom hem från barnvakten, lite synd:/

Nu har jag kollat upp festivalpriser i U.K och lite så, ifall Paolo Nutini skulle spela där nästa sommar, men ett problem har dykt upp.. :(

Ikväll blir det väl melodifestivalen antar jag, men jag funderar på att bara gå o titta när Björn Gustafsson är med:D Resten är ju såååå tråkigt! Särskilt nu när man redan hört alla låtar, blääää.... 



Klippet är på Paolo såklart;) Han är så jävla bra så jag vet inte om han är mänsklig, längtar till nästa sommar!(han ser riktigt skum ut i början på klippet, men sen ser han ut precis som vanligt:D)

Och Sasha håll dig undan! :P Mobba inte mig för Paolo när du själv inte är bättre:D SASHA ÄR KÄR I ANGEL! Haha!
 

2 kommentarer

Sasha xD

15 Mar 2008 23:51

HAHAHAHAHAHAHA XD JAG DÖÖÖR XD
Antingen är det för att jag är så sjukt trött eller för att du är så rolig, jag vet inte, men jag började iaf asgarva när jag läste ditt lilla meddelande till mig xD Haha
Men hörrö du, Majken ;) Angel är tiotusen ggr bättre, snyggare, MANLIGARE, allt än sko-killen. Så det så!!
Mohahah x)

Rebecka

16 Mar 2008 14:15

Hmm, vet du. Det var lite konstigt, för jag fick och la mig som du sa men nu när jag är pigg och allt så måste det nog vara så att jag inte var så trött och svamlig för alltså.. Jag hade ju rätt!

Kommentera

Publiceras ej