Marängswiss

0kommentarer

Jag är sjuk igen! Ska inte gå in något närmare på hur jag ser ut/mår för det är inte så smickrande att ha en superförskylning, grooooose...:P

Imårrn ska jag och Icka ha filmkväll iaf, förra gången hade Icka öroninflammation och hörde inte ett skit så jag fick mest gå o prata med mig själv(är rätt bra på det också faktiskt;)) och den här gången kan hon höra men jag inte prata, hihihihi... Nejvars, prata kan jag alltid...

Idag när jag satt och kollade på E! News så var det en intervju med Pussycat dolls, och när dom fick frågan "who´s the hottest male recording artist" och gissa vad dom svarade?! *trumvirvel* Paolo Nutini!!! Bara satt och gapade(inte för att jag var förvånad eller så, han är ju hetast?!). Men fatta vad känd han börjar bli... Hört en massa folk sjunga hans låtar i American Idol, last request var soundtracket i ett Scrubs avsnitt en gång, han gör värsta sammarbetet med Puma.. Och precis nu säger ett askänt band att han är den snyggaste artisten.. Hallå?? Slow down ffs, Icka och jag kan ju inte komma och kolla förens om ett år...hmpf..

Pussycat dolls

Nu ska vi käka glass, grädde och maränger! Det blir inte ofta..

Kommentera

Publiceras ej