Quele, quele!

0kommentarer

Idag har jag tagit det rätt lugnt, städat köket och lagat mat också iofs:D Lite duktig har jag varit.. Var hos Millie efter att mamma kommit hem från jobbet. Red barbacka på en kortare sväng, upp till kyrkan bl.a. och på vägen tillbaka mötte vi en sån där "åk-gräsklippare", han som körde stannade jättelångt i förväg och det kändes som en evighet innan vi kom fram xD  

Nu har jag tittat på Perellis bidrag i Eurovison.. Jag är lite anti-sverige och skämdes över precis allt som jag brukar göra....:P Får se inatt hur resultatet blir...

Imårrn blir det att plugga lite spanska(np på måndag) och rida Millie såklart. Känner mig astrött idag(den j*vla förkylningen vägrar ju släppa greppet) men jag hoppas att det blir bättre imårrn. Ska ta en kopp te nu(innebär att hålla för näsan, halsa koppen och försöka att inte spy upp det) och låtsas se uttråkad ut när Sverige nämns på tv nu:D Vill kunna dricka te för det ser ju så sofistikerat ut(okej när andra dricker det!) men jag har liksom inte hittat tjusningen med blaskvattnet än...

Kommentera

Publiceras ej