Sommar, sommar, sommar!

1kommentarer

Nu är jag helt sluuut! Har ägnat dagen åt att fixa i trägården, tömt och tvättat båda dammarna, fixat rabatterna och rosorna och vattnat alltihop..Varit ute med Tindra idag igen och hon uppskattade icket att vara ute i det fina vädret, satt under uthustrappen och såg jävligt sur ut. Vilken katt alltså... 

Nu har jag varit hos hästarna:D Provade att longera Millie eftersom det var så länge sen, förberedde mig på att få gå igenom precis allting med henne igen men så fort jag tog på henne linan trampade hon iväg i cirkeln medans förvånade matte bara stod och glodde:P Värsta lydiga var hon också, mindes alla kommandon:) Halt, skritt, trav och byta varv, allt utan longerspö. Red lite barbacka efteråt också, föredrar det när det är varmt ute, sadeln blir alldeles svettig annars.
image134
Millie is doing the ugly-face;) (nu ser jag också två flugor attackera på hennes högersida)

image135
Shit vad skum bilden blev, hon ser värsta liten ut! Tänk 138 i mankhöjd och 440kg.

Willie fick åka med i bilen och hämta mig, han ser så kul ut xD Älskar att åka bil och är superfokuserad på vägen.
image136

Föresten, fick värsta chocken när jag såg det här i mataffären!;

Kikade lite på chipsen, lufsar runt lite, och går rätt in i en pappskylt av markoolio... Lyckades precis kväva skriket:P 

1 kommentarer

Erika

26 May 2008 17:58

haha ja har visst lyckats med att sätta på mej the ugly face xD

Jag håller med om musiken ;)

Kommentera

Publiceras ej