Poor lonesome cowboy..xD

1kommentarer

Hjälpte Louise flytta i söndags som sagt va:) Hon flyttar typ, vad blir det, 150 mil närmare? Ändå var det sjukt sorgligt på något vis, man tänkte så mycket på den dagen då man själv kommer flytta hemifrån, leta jobb, studera.. Inte veta om man kommer trivas, träffa nya vänner, om pengarna kommer räcka, om man har tak över huvudet dom närmaste dagarna... Ångest! Vill tillbaka till barnrummet och leka med dinousarier i några år till!

Icka kom i måndags och red ut en sväng med mig så jag kunde släppa alla dystra framtidstankar:P Hon lånade Goffe och jag tog Millie. Millie var inte så glad över att Goffe hade lättare vikt på ryggen än vanligtvis och därmed kunde slå oss i galoppen:P Aldrig sett den gamla mannen accelerera på det viset förut.. xD


"I'm a poor lonesome cowboy
I'm a long long way from home
And this poor lonesome cowboy
Has got a long long way to roam
Over mountains over prairies
From dawn till day is done
My horse and me keep riding
Into the setting sun"
/Lucky Luke

1 kommentarer

Icka

28 Aug 2009 16:23

Nej jag var inte beredd på den kanonkulan kan jag säga xD

Kommentera

Publiceras ej