Sunny side up

1kommentarer

Okej, igår överraskades jag av Louise, hade glömt bort att hon flyttar ner från norrland den här helgen xD Men vi tog en roadtrip med mormors bil(en antikvitet så den förtjänar respekt. Inget häcklande!), åt lunch på Tindered och skumpade sen iväg mot pappa, ett par "nästan-krockar" och endast några få skrik senare var vi framme:) Käkade middag där på kvällen och åkte sen hem till Fredrik och Maria och tittade på japansk rysare, eeeuuw... Dom käkade embryon och höll på(i filmen alltså) så jag knappt kunde äta frukost imorse..

Åkte med Louise och Maria till Linköping idag, Louise behövde lite saker till sitt rum på internatet och jag har ganska många grejer att ta hand om innan London(5 veckor kvar *gasp* *scream* *faint*) :D
Louise körde in, vi tittade lite på stan och sen åkte vi till Ikea, tog ungefär 40 min för oss att hitta dit...xD Jag väntade på att radion skulle sätta in ett trafikmeddelande om den blå kangoon som härjade på vägarna i Linköping och som alla borde hålla ett säkerhetsavstånd till.... Var mycket "vilket håll?" "vadå det fanns ju inget trafiklyse där" "kan jag göra en U-sväng på E4an?" "den här vägen finns inte på kartan!" osv.. =0 Men det var roligt den tiden jag inte fruktade för mitt liv:)
Fick tag på lite iaf! En skinnjacka äntligen, en tröja, halsduk, pennor, stift, sudd och lite annat tjafs..... Och Paolos nya album! Asbäst är den, har invigt den såklart;) Just det, drömde en mycket mycket sinnesjuk dröm om just Paolo som jag måste berätta för Icka xD

Imorgon blir det Norrköping och hjälpa Louise flytta in:D

1 kommentarer

Icka

23 Aug 2009 21:22

Nej det känns lite surt. :S



<3

Kommentera

Publiceras ej