In the summertime.....

0kommentarer

Var lite sommarväder idag ta me tusan! Satt ute på balkongen med laptopen i knät typ hela förmiddagen, sen så bestämde jag mig för att äntligen sätta upp min jättelika tavla i mitt rum, men jag var tvungen att  flytta om lite för att den skulle få plats... Och när jag ändå hade skruvdragaren kunde jag ju lika gärna hänga upp några hyllor.. Ja ni fattar, tog hela eftermiddagen innan jag var klar:P
Del av mitt rum Tavlan som tillslut fick sin plats...
Tindra på sängen Satte upp en tavelhylla ovanför sängen också :D


Nu är det snart So You Think You Can Dance, ska mysa ner mig i soffan med chokladpudding(mmmm...) och en massa annat gott, hehehe.. Somnade föresten på soffan igår, vaknade av det här;
Molly
AAAAAHHHHHHHHHHHH!!!! Hon och Tindra måste ha bildat lag för att förstöra min sömn med sitt stirrande!!

Kommentera

Publiceras ej