E.C

2kommentarer

Min goa vän Elin var sjuk när jag var där, så jag höll henne sällskap i hennes lägenhet och hjälpte henne med tvätten och sånt istället. Sprang förbi affären och köpte hörlurar innan jag tog bussen hem dock :) 

Fick en chans till med min shoppinglista idag då jag hade tid hos optikern i stan. Köpte fårskinnstofflor! Det behövs i vinter eftersom man närapå får skotta inomhus i den här j*vla kåken. Låt kranen rinna så kan du åka skridskor...
Behövde nya böcker så jag stod och tummade på Eric Claptons självbiografi en stund, men kände att det nog skulle bli en gråtfest. Kom hem nu och drog på min favvo Layla, och ångrade mig direkt för att jag inte köpte den, haha beslutsångest är bara förnamnet.  Tips! Eric Clapton spelar på globen 8 juni, kommer säker bli skitbra! Jag är dock inte så förtjust i nya albumet, för lite gitarr och för mycket klaviatur. 70 talet var bäst, jäklar vilka riff. 

Nu måste jag gå, hörs snart. :D 

2 kommentarer

Maria

29 Oct 2010 21:19

Snart kommer ni till Stockholm! LÄNGTAR! PUSS!!!!!

Matilda

02 Nov 2010 12:36

Jaaa!:D Saknar dig massor <3

Kommentera

Publiceras ej