IKEA

0kommentarer

Igår spenderades hela dagen på Ikea, köpte tillslut en skärbräda för 9:-. Effektivt :) Fast för att vara ärlig skulle jag igentligen inte ha nåt, jag sökte mest inspiration till min nya lya i Umeå, jag gillar att inreda och ett compact living på 25 kvadratmeter ska bli en riktigt kul utmaning! Kommer bli begagnat till största delen såklart, finns knappt ett Ikea i hela norra sverige, men lite kan jag nog frakta upp.

Ikea är sveriges största varuhus men kan ändå inte lägga till några extra kvadratmeter i restaurangen. Bra jobbat. Det var en lugn dag men det var ändå packat och jag fick sitta med en finsk familj i knät och slåss för mitt personal space. Plus att hon som la upp maten var oerhört aggressiv och inte bara lade den på tallriken utan typ slängde ner beasåsen och ratatouillen från andra sidan rummet. Det såg ut som om fläskfilén hade kräkts på brickan. Suck..

Kommentera

Publiceras ej