Uppdatering

0kommentarer

Har inte haft något internet idag, fibernätkabeln(?) hade grävts av tydligen.. Tänker bara på den stackars människa som gjorde det, haha tänk att stå till svars för att ha tagit ifrån hela norrland(alla som nyttjar fibernät alltså) sitt internet! Och såklart bara för att man inte har internet så finns det ingen dag då man behöver det mer, så man stirrar sig blind på skärmen och väntar på att det ska hoppa igång.

Ja vad hände resten av dagen då? Jag ringde laboratoriet imorse för att boka provtid, på måndag ska de ta blodprov och annat. Får inte äta eller dricka efter 22 kvällen innan så gissa vem som måste sätta lås på kylskåpet! Äter inte då i normala fall men bara för att jag inte får äta kommer jag vara vrålhungrig.

Jag gick tveksamt till gymmet framåt tio, var extremt trött trots att jag varit vaken i timmar men träning brukar alltid pigga upp. Tyvärr verkade det precis kommit busslaster med människor från nåt gymnasium för det var packat, och nåt slags träningsspecial i simhallen. Jag gick hem, och somnade på mattan! Skulle bara plocka ihop lite skolböcker.. Vaknade groggy och illamående, låg i sängen ett par timmar men var sen tvungen att kila till mataffären, men väl där mådde jag så illa att jag fick gå ut och andas, trodde jag skulle spy över grönsaksdisken. Svettades och hade hjärtklappning. Åt lite för jag trodde det var blodsockret men det skulle jag inte ha gjort för då kom kramperna istället. Ja herrejösses vilken dag.. 

Så det var ett wake-up-call, inte experimentera mer med det här. Jag har beslutat mig för att inte göra muntlig tenta imorgon, det får bli omtenta när jag vet vad det är för fel och kan agera därefter. Läraren och alla förstår och tycker det är ett smart drag. Nu har vi tre veckor till nästa tenta, gott om tid(jaa typ, mer fakta dock!) och jag kan studera i lugnare takt.  

Kommentera

Publiceras ej