Jag gnäller, massor.

0kommentarer

Skulle egentligen ha tvättat idag men jag känner mig inte på topp. Dels läste jag den där dumma boken till två på natten(Niceville heter den, bra grejer!) och sen förstår inte min kropp det här med ledighet så jag vaknar 07.35 varje morgon och kan inte somna om. Och dessutom så är det torr luft här i lägenheten så jag går med konstant näsblod. Det gör så ooont i min näsa, jag andas genom en våt kökshandduk och det hjälper tillfälligt. Det har varit så kallt ute senaste dagarna så jag har inte haft fönstret öppet som jag brukar, är antagligen därför. (För övrigt ska man aldrig googla sina symptom, det är det mest effektiva sättet att övertyga sig själv om att man är döende)

Hahahahahahaha på tal om näsan så hittade jag typ mitt favoritspel från när jag var liten (typ 15 år OKEJ då...) Snorbobban & Kråkan 

Kommentera

Publiceras ej