Mitten av april

0kommentarer

30 cm nysnö bara sådär över natten. Något positivt är dock att det blir så satans fint när det snöat, brukar dra upp persiennerna och sen lägga mig i sängen igen och bara stirra ut.

Bilder är tagna genom fönstret, den första är min utsikt från skrivbordet, mysigt! Och skapligt höga tallar, jag bor ändå på andra våningen...



Igår var jag på skolan och läste böcker med några andra, men idag kände jag att jag behövde sätta mig ner och skriva här hemma. Fick en del gjort på uppsatsen men Breivik-rättegången håller ju på samtidigt så jag blir distraherad. Följer alltihop på nrk.no där de citerar ord för ord vad som sägs(Aftonbladet och expressen gör ungefär samma sak). Inte så mycket action som tidningarna försöker få det till, men intressant ändå.



Kommentera

Publiceras ej