Simning

0kommentarer

Gick upp och simmade imorse i ett försök att mjuka upp musklerna lite, knät gör fortfarande ont. Jag var helt ensam i simhallen i säkert en timme så jag kunde köra i min egen takt. Jag blir annars så himla distraherad av var och hur andra simmar att jag inte kan slappna av och istället tävlar(i mitt huvud) med alla andra i bassängen(som inte bryr sig). Så med mitt ömmande knä var det ju en jäkla tur att det inte fanns någon konkurrens idag.

"Min" favoritdel av ena omklädningrummet. Här peppar jag alltid upp mig själv innan jag går vidare till träningssalarna. Alla har vi våra ritualer haha, tur att det är tomt på morgonen.


Tyckte det kändes ok efter simningen så jag gick en promenad på eftermiddagen och passade på att handla. Fick mer ont men nu har jag god mat i alla fall, det var värt det. Nu ska jag soooova.

Kommentera

Publiceras ej