Iväg igen

0kommentarer

Middagen var fantastiskt god som vanligt, och efterföljdes av en ström av Irish Coffee och Baileys. Lagom fnittriga gick vi till bion och såg den mest ångestladdade film jag sett, tror jag. Så där super super stressig handling och allas liv är i fara och det går inte att rädda nån och bomber och domedagen och hopplöshet och kärnvapen. Jag ville säga till alla i Gotham(staden) att bara sätta sig ner och TA DET LITE LUGNT!
 
Nåja, jättebra skådisar, filmning, ljud, effekter osv. Kan rekommenderas. Se de andra batman-filmerna först bara.

Nu ska jag alldeles strax kila över till Erik och ha nån slags klassfest med de andra från programmet(ja alltså vi åtta som följs åt under de här tre åren i programmet, även om det är en massa nya på varje kurs, så tänkte vi att det var bäst att fira in de nya läsåret bara vi.) Men det ska bli en tidig kväll för imorgon blir det uppstigning senast 07.00, jag ska plugga sociologi, har massor att läsa tills på måndag!

Kommentera

Publiceras ej