Helgen

0kommentarer

Var i Marieberg igårkväll på middag(många middagar nu för tiden, vuxenpoäng), och slängde ett getöga på melodifestivalen ibland. Jag har inte sett någonting av det innan, och är ärligt talat inte så värst intresserad. Men nöjd blev jag i alla fall med vinnaren!

Åt räksoppa med nybakt grahamsbröd och sedan fruktsallad med vaniljkesella. Supergott! Blev en sen kväll så jag sov på soffan och tog bussen hem nu på morgonen. Har ägnat eftermiddagen till att städa ur och sortera köksskåpen, man har ju hundra matlådor som ligger huller om buller. Lagade till en laxgryta och nu sitter jag här och fördriver tid. Ska lägga mig snart så jag orkar gå upp och träna imorgon tänkte jag..

Min samling av söthet på kylskåpet:


Har varit plusgrader i flera dagar nu så snön smälter, men det tar sin lilla tid. Fotade läget med mobilkameran påväg hem från biblioteket igår. 




Reklam om snökrigen som varit. Det är borgar, slott, hästar i is(så man kan låtsas vara riddare) och poängtavlor utspridda över hela universitetsområdet, och i stan också för den delen. Galet men roligt haha.


Det var snöskulpturtävling förra helgen : västerbottens-kuriren

Kommentera

Publiceras ej