Gårdagen med mobilbilder

0kommentarer

Igår mötte jag upp ett par kompisar på stan och intog årets första mjukglass vid älven. Sparade pengar på buss genom att gå dit så jag gick också hem sen, men jag gick längs älven denna gång och det brukar jag inte göra och tänk vad jag fick se! Bildmuseet(jo fasaden i alla fall) och tågstationen. Sightseing i Umeå.










Det här måste ju vara den snyggaste tågstationen någonsin. På riktigt alltså, ingen sarkasm.

Imorgon ska jag gå till strömpilsplatsen och köpa mig en vårjacka. Att gå omkring i en väldigt trasig vinterjacka duger ju inte. Hela helgen är det dessutom brännbollscup på mariehemsängarna, kul!!

Alla är dock nedrigt förkylda just nu, hoppas hoppas hoppas jag inte blir sjuk nu när det är stressigt. Ta i trä.

Kommentera

Publiceras ej