Blandade parisbilder

0kommentarer

Min dator samarbetar inte riktigt så nu slänger jag in lite bilder som de andra tagit med mobiler och så vidare. Blandad kvalité med andra ord men jag är med på en del kort faktiskt!
 
Här är delar av gruppen, vi som ville till Louvren på lediga eftermiddagen. Jag är nummer 5 från vänster.
 
Utanför hotellet. Jag nummer två från vänster. Ser helgalen ut.
Jag och cissi på en toa i paris tror jag. För det är ju sånt man tar kort på när man är i Paris såklart.
 
På middag första kvällen.
 
Jag i ett jäkla nötskal. På gruppresor är det fasen alltid så att man käkar frukost(det här fallet en croissant och blaskigt thé) och går sen ca 2 mil och det dröjer jättelänge innan man får mat igen. Med resultatet blodsockerfall och svält. Jag käkar vanligtvis sisådär med 1,5-2h mellanrum så jag packade såklart med snacks att ha i väskan, och gissa hur många illamående jättetrötta studenter jag fick rädda från svimningar efter ja säg en heldag i versailles trädgårdar?
På metron.
Frågesport på Arlanda, lärarna mot eleverna.
 

Kommentera

Publiceras ej