Hej hej

0kommentarer

Jag klarade uppgiften så ni kan sluta oroa er. Gick bra. Var heelt slut sen, men det gick bra. Sen dess har jag gjort lite allt möjligt men inget överdrivet spännande. En kampsport/filmkväll förgyllde veckan häromdagen. Först ett par matcher UFC och sen Alien med pizza och glass. Imorgon ska jag till cissi och plugga inför ett seminarium, och så på kvällen blir det filmen om Palme på bio. Jag är jättetaggad, får rysningar av trailern bara.
 
 
Och på torsdag, åker jag till Älvsbyn! Cissi ska hem och fira sin mormor som fyller år på söndag, och eftersom hennes släkt tycker det är väldigt märkvärdigt och spännande med den där smålänningen så får jag följa med. Så kul! Tåg hela vägen, cirka 2,5-3h. Ska försöka fota massor, Cissi säger att det är fint ute på gården i Manjärv.
Dock ska det vara tråkigt väder och alla träd ska ha tappat löven redan, men jag håller mig positiv. På kartan nedanför ser ni vart älvsbyn ligger, i höjd med Luleå ungefär.

Kommentera

Publiceras ej