Spring

0kommentarer

Funderar på om man kanske skulle sätta upp nåt slags mål med sin träning? Jag gör aldrig det, det har aldrig fungerat på mig, jag är så rädd för att misslyckas att jag helst inte försöker så krav och grejer gör mig bara stressad. Men med det sagt, kanske skulle man ge det en chans?
Jag tänkte mig nåt spring-lopp eftersom jag vill förbättra konditionen. Typ nästa sommar(eller höst) så jag hinner bli bra. Långsiktiga mål som sagt. Bara ett litet motionslopp i nån stad, eller nåt annat kul. Men max en mil för fan, nån måtta får det vara..
 
--->Tjurruset verkar ju asballt! En mil i lera och skit, kravlandes och krälandes. Brukar vara runt september/oktober. Video från loppet här.
 
 
 
--->Karhu Run I Västervik! 6 km tror jag...
 
 
--->Blodomloppet 5 eller 10 km
 
Finns massor stadslopp(kalmarmilen tex) som jag tycker verkar trevligare än de stora som tjejmilen och vårruset. Ja nåt av det ska man väl kunna masa sig till. Men nu när man tänker på det verkar ju en mil förbannat långt alltså... Jag ska FUNDERA och så får vi se.

Kommentera

Publiceras ej