Tillbaka i Umeå

0kommentarer

Vi hade en kanonvistelse hos mor och far. Solen strålade nästan hela dagarna, vi fick bo i egen liten stuga där vi kunde sträcka ut oss och slå upp dörrarna på morgonen och höra fågelkvittret till morgonkaffet. Lånade farmor och farsfars bil vilket var ovärderligt! Möjligheten att kunna åka fram och tillbaka mellan platser och människor för att maximera tiden vi hade gjorde allt hundra gånger bättre. 
 
Lite sorgligt kändes det för annars brukar jag alltid besöka föräldrahemmet med vetskapen att jag återvänder för en hel sommar snart igen, men den här sommaren stannar jag i Umeå. Kanske får jag en längre lucka i schemat så jag kan komma på en kort visit igen. 
 
Efter att vi varit en natt hos syster med familj i Sthlm så kom vi hem(välkomnades av världens bästa vänner på flygplatsen, vilken tur att man har dom!) och kastades in i vardagen direkt med jobb och fix. 
 
Marcus och Willie i Helgenäs:
 
Systerdotter Ida 6 veckor, vilken goding!:
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej