Dagen idag

1kommentarer

Idag har jag letat kläder, skor och makeup på nätet, så jag slipper leta efter det jag vill ha när jag väl är i stan. Har hittat en fin kofta på vero moda, ska kolla upp den, men skorna är jättesvårt! Inget av det som är inne i höst känns som jag, men jag hoppas att jag hittar nåt iaf. Förmodligen kommer Icka o jag åka in till Västervik nån dag innan skolan börjar, o shoppa saker inför skolstarten, vi båda har en del kvar att köpa.

För övrigt idag så har jag solat litegrann, och kört springintervaller runt grandalen med Molly, puh!
Ikväll ska jag antingen se miniserien Superstorm(som verkar väldigt lik day after tomorrow?hum.) eller Crazy in love på tv1000 family....

Dagens lunch: Ris, dragonsås och kyckling, från Kårtorp!

Dagens låtar: My Chemical Romance-Teenager och Paramore-Misery business<3

1 kommentarer

Icka

14 Aug 2007 18:31

Den låten med Paramore är jättebra, håller med dej =D

Kommentera

Publiceras ej