Aj aj i benet

0kommentarer

De senaste dagarna har jag tagit det väldigt lugnt, för enda sen jag kom hem från pappa(måndag) har jag haft jätteont i knät, och bara haltat runt. :( Idag känner jag att det är lite bättre, igår var det värst. Tur att hundkursen med Sambo var inställd idag, jag hade inte kunnat gå och mamma jobbar. När vi var i viken igår visste jag inte om jag skulle klara att ta mig till bilen, kändes som benet hade lossnat. Usch, men det går liksom upp och ner, ibland känns det inte så mkt o ibland gör det jätteont.

Var i Valdemarsvik igår och köpte doppresent till Oscar och Jacob. Vi kollade lite i butikerna efter grejer till Sörby också, inte långt kvar till man kan börja inreda det:D I butiken "Inredet" på storgatan finns det en massa mysiga torpsaker, det fanns sängkläder i gammeldags stil som var sååå mjuka och sköna, men min favorit var endå en superhärlig filt som skulle passa så bra i soffan framför öppna spisen i Sörby...mmm... Vi åt pizza innan vi åkte hem också.

Idag tror jag att Louise kommer. Är inte hundra men jag tror det. Borde gå o duscha o snygga till mig lite, sitter i t-shirt och mjukisbyxor nu och håret står åt alla håll, dom kan ju dyka upp i princip när som helst.

Kommentera

Publiceras ej