Igår+idag

1kommentarer

Igårkväll åt vi och satt o spelade när & fjärran spelet till kl 12 eller nåt. Jag, Mamma och Kurra var på ett lag och Maria & Daniel var på ett. Först trodde jag att jag drog en nitlott(om mina lagmedlemmar alltså) men vi vann ju stort(tack vara mina lagmedlemmar).

Idag tog jag första doppet! Vid ett åkte vi till Kaggebo, trimmade och klippte buskar runt stugan, fikade och åt. Sen åkte vi till poolen! Var lite kallt, men jag kom i före både Maria och Daniel:D Kaggebo-poolen har föresten blivit privat nu, så bara kaggebobor och deras familj och gäster får bada där, superskönt! Men det var endå ganska mycket folk en sån här sval dag.

1 kommentarer

Lina

01 Jul 2007 19:30

Grattis till segern! :D
Jo, jag har bara sett den en gång, men jag är en FEGIS också! ;)
Tycker det är äckligt med indianerna i källaren! Annars är den rätt okej!

Kommentera

Publiceras ej