Jobb, film och idag

0kommentarer

Igår så var jag hos mormor och jobbade lite med Louise. Vi målade på huset och garageporten, det fanns bara en pensel så den ena fick plocka ogräs medans den andra målade. Lunchade hos mormor och sen gick vi till Helgenäs. Här hemma tittade vi lite på film och höll på med datorn, sen så åkte vi till Icka och skötte om Millie lite. När vi kom tillbaka visade jag henne kort från Polen, och så tittade vi på Pirates of the caribbean 2, som Louise inte sett men jag har serr 9358768706334786 gånger typ. Pirates3 ska gå i gamleby snart tror jag, så då tänkte jag att vi kunde gå på den, jag har ju redan sett den men inte Louise. Ska höra med Icka, hon brukar ha koll på när dom går i gamleby.

Idag ska jag städa här hemma, Louise är i Västervik och köper doppresent, så jag passar på o göra lite nytta. Mamma och jag ska kanske in till Valdemarsvik på lördag förmiddag, för ingen av oss har nåt speciellt att ha på oss på dopet på lördag eftermiddag.

Kommentera

Publiceras ej