Uppdatering

0kommentarer

Nu har jag några dagar att ta igen! Tar det från början...

Fredag
Allt arbete var inlämnat så man gick mest o skräpade fram till tolv. Sen åkte Icka, Sabina och jag till Västervik. Jag lyckades byta mina ballerina som var för små mot ett par andra(jag betalade mellanskillnaden då såklart) som var mycket mycket finare. Silver/svarta med leopardmönster och senare köpte jag ett par andra skor enbart för att dom var fotvänliga(lite fina med såklart). Senare på kvällen såg jag Pirates of the Caribbean- Worlds End!!!!! Den sista Pirates filmen, sorgligt! Asbra var den, hade hört att den skulle vara rörig och komplicerad och seg mest av tiden. Det var ju helt fel. Den var toppen, skitrolig. Måste köpa den på dvd sen så har jag allihop:D

Dagens har-på-huvudet-låt: Bob Sinclar(and the gang) -Sound of freedom.

Lördag
Jag är i ständigt behov av pengar så denna dagen tvättade jag kläder, hängde kläder på tork och plockade in och sorterade torra kläder samt städade mitt rum och balkongen. Jag lagade mat också, vi överlevde! Jag har MVG i hemkunskap(inte för att skryta eller så;P) men jag måste vara nära svält innan jag tar mig an att laga en riktig måltid.

Dagen har-på-huvudet-låt: Paolo Nutini -Million Faces.

Söndag
Städade litegrann. Hämtade upp Sabina och drog till Lofta och Icka för att rida. Det var asvarmt ute och det var första gången Sabina red på flera år men hon klarade det bra! Jag däremot höll på att flyga av rätt in i granskogen:D Men jag var bara nära. Millie är 10 år men har ändå inte lagt av med en del av bråkfasonerna hon hade när hon var yngre.

Dagens har-på-huvudet-låt: Snow Patrol -Chasing cars

Idag(måndag)
Idag har jag bara varit i skolan. Betyget sätts ju idag så vi har mest gått o slöat, för sent för att göra eller ändra på nåt. Klassen hade fyrkamp, annars var det bara en vanlig kaotisk dag med 9Å. Vi fick våra avslutningtröjor också! Som vanligt kunde det inte gå normalt till utan hälften hade ju glömt vad dom beställt.
Antal skavsår:2
Antal glassar:2
Antal störiga låtar på huvudet: 568849236658923004855

Dagens (allra-värsta)-ha-på-huvudet-låt: Markoolio -Ingen sommar utan raggae.

Kommentera

Publiceras ej