JAG

0kommentarer

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
- Min ledarskapsattityd, jag är ledartypen. Hatar att springa efter någon, vänder då tvärt och går åt andra hållet.

När är du lycklig?
- Jämt, jämt, jämt! Nejvars, jag vet inte.

Vad ville du bli när du var liten?
- Advokat. Jag hade läst i en bok som min storasyster fått från SYV och advokat var ett av dom bäst betalda jobben=D

Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
- Min första skräckfilm

Vem var ditt livs första stora kärlek?
- Grannkillen som jag låtsasgifte mig med

När sa du; Vet du inte vem jag är? senast?
- Oj ojoj, så katig är jag inte.

Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
- När mitt älskade kusinbarn dog i cancer, bara 3 år.

Vad handlade ditt senaste utbrott om?
- Min gympalärare

Vilken är din värsta skräck?
- Att bli gammal, glömma bort min familj och sitta i ensam på ett ålderdomshem tills jag dör. Jag har en stor skräck för att bli gammal.

Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
- Vet inte riktigt. Min ena katt som är ungefär lika sällskaplig som en porslinsfigur?

Vad är det mest slösaktiga du gjort?
- Jag är en väldigt sparsam typ, och har ingen egen ekonomi så det är nog mina föräldrar som har varit väldigt slösaktiga i sånna fall.

Hur vill du helst transportera dig?
- I fin bil

Vad är det närmaste döden du kommit?
- När jag joggade med min syster i skogen en kväll och hon sprang ifrån mig. Indirekt blev jag då lämnad tillsammans med våldäktsmän och mördare. Seriöst, en hjärtinfarkt var inte långt ifrån då. Om inte annat så var spurten för att komma ikapp rent av dödlig.

Vilken är din största last?
- Hmm?

När googlade du ditt namn senast, och varför?
- Det var några månader sen. Och då var det för att se hur mycket det stod om just mig. Mest för att kolla hur mycket mammsen skulle få reda på(hon googlar på mitt namn ibland, fast bara när hon tror att jag inte ser)

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
- Stuprörsbyxorna
 Kända människa du talat med och varför?
- Inte pratat med nån känd människa, men serverat några stycken, dock bara"hoppas det smakar"

Vad smugglade du in i landet senast?
- Har aldrig varit utanför sverige, lite svårt då.

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
- Av min syster, har fått plåtiror och ett jack i läppen. Börjat med skojbråk, slutat med blod som sprutar.

Vilket är det märkligaste sms du fått?
- "Hej längtar efter att träffa dig". Visar sig att personen i fråga hade fel mobilnummer. Synd;)

Har du nån gång blivit förföljd?
-Inte som jag vet om iaf.
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
- Har inte skett, jag har flera gånger gett upp böcker men aldrig ljugit om det.

Vad skäms du mest för hos dig själv?
- Jag vet inte faktiskt...får tänka på det....

Vad irriterar människor sig på hos dig?
- Min ledarskapsattityd antagligen, och att jag kan prata mycket om mig själv?

Kommentera

Publiceras ej