Min sjukdag

0kommentarer

Idag vaknade jag helt febersnurrig klockan 11, rafsade ihop täcket o kudden o la mig i soffan istället, minns inte riktigt vad det var för nåt jag tittade på men nåt. Mamma åkte till jobbet lite senare, jag ringde receptionen o fick mentorernas jobbnummer, försökte nå dom i två timmar o tillslut fick Martin rast o jag nådde honom. Lagade pommes, vet inte vad jag fick för ryck men jag kryddade dom som en galning, kanske för att jag inte känner så mkt smak nu när jag är förskyld. Har inte plockat undan disken än o jag ser knappt vad pommesen har för färg, så täckta av grillkrydda är dom. Jaja, resten av dagen har jag bara legat i soffan o tittat på Oprah och Dr Phil tror jag. Har inget klart minne. Nu känner jag mig inte riktigt lika febrig, lite klarare är det allt:) Men fortfarande ont i huvudet, täppt/ont i näsan, ont i halsen, lite hostig....

Låtarna som hållit mig vid liv idag: Hard Fi- Suburbian nights    Maroon 5- Wake up call   David Guetta- Love is gone   Yves Laroche- Rise up   och slutligen  Plain White T´s- Hey there delilah

Kommentera

Publiceras ej