Promenad, mat o gamla kort

0kommentarer

Är hemma idag också. Känner mig någorlunda bättre, det börjar lossna nu:D Näsan är inte lika täppt, har fortfarande ont i huvudet, men det är inte lika illa i halsen längre. Gick en lite längre promenad med Molly)lugnt tempo såklart) i grandalen förut, för att se hur mkt kondition jag har tappat under den långa tiden jag varit sjuk. Gick ganska bra, näsan rinner ju i ett menmen, jag är ju inte frisk än.

Är så himla sugen på att laga god mat! Tänkte mig en vegetarisk chili con carne och ris, mums! Men än så länge har vi knappt nåt i kylskåpet, så jag lagar kanske till nåt ikväll istället, när mamma har handlat.

Rensat kameran har jag också gjort idag, en massa gamla kort jag glömt att lägga över till datorn.
Från båtresan från valdemarsvik till gryt(det var inte så dåligt väder som på bilden hela tiden)
Vår utsikt från hotellrummet i Kristianstad

Kommentera

Publiceras ej