Myspys

0kommentarer

Sitter här i mjukisbyxor och lyssnar på skön musik och dricker varm choklad, liiiite mysigt är det nog med vintern endå:) Njuter av tanken på att jag inte har nåt jobbigt skolarbete som det är krisigt med i nuläget, tänkte lägga mig tidigt ikväll och läsa lite ur Gömda tänkte jag.

Har varit en helt vanlig dag, tittade på Moulin Rouge på engelskan, den biten vi såg var bra iaf, skönt att bara sjunka ner i miniaulans fåtöljer och titta på en härlig film en jäktig dag som denna.

Imårrn så ska vi samlas på Marieborg klockan halv 10, och så ska vi träffa rektorn för skolan, och fira med tårta(eller nåt). Jag är mest glad för att det äntligen är över och reda att stryka det från listan:P
Får inte glömma kameran! Jag har satt en påminnelse, och Elin skulle messa, så chansen att jag glömmer den borde vara rätt liten, men man vet aldrig med mig.

Vår tv är trasig också, tjockis Missan har hoppat ner från hyllan på den för många gånger nu antar jag. Jobbigt!

Kommentera

Publiceras ej