Paolo Nutini

0kommentarer

Jajajaja, jag är lite fanatisk nu, det går i vågor:D När jag fyller 18 ska jag ju sticka utomlands och gå på Paolo Nutini(förhoppningsvis kan jag räkna med Icka, men man vet ju aldrig), vart det bär av vet jag ju inte, jag sticker dit han spelar helt enkelt:D MEN jag är värsta nervvraket! Kommer bli ett jobbigt år innan jag kan åka, kan jag lova:D
Är livrädd att han; 1)ska knarka ner sig och sluta med musiken(eller allt igentligen som innebär att han slutar göra det han gör) 2) blir så pass känd att hans musik kommer blir uttjatad och konserterna opersonliga 3)dör 

Jaa, nästa I-landproblem, jag vet:D

Min favoritlåt just nu, Loving you(passar ju bra till idag). Först en en video från livespelning, sen från studio. Gillar ju livespelningen bäst såklart:D
 

Tur att min lilla blogg bara är läst av ett fåtal, annars skulle jag aldrig lägga in videos och ge honom mer publicitet, men än så länge ska det nog gå bra(får väl ångest sen och tar bort dom:P)

Kommentera

Publiceras ej