Ledsång

0kommentarer

Jag har blivit Ally McBeal inspirerad(hennes psykolog säger att alla borde ha en sång dom sjunger i huvudet varje gång dom känner sig nedslagna eller behöver peppning). Detta är min;
Carl Douglas- Kung Fu Fighting

Everybody was kung fu fighting
Those kicks was fast as lighting
In fact it was a little bit frightning
But they fought with expert timing....

Nu för tiden hör jag den i mitt huvud, jämt, vid passande situationer. Ja det är sant!
Orkar jag inte gå upp ur sängen på morgonen, slår tån i skrivbordet, behöver ork till läxorna,inte orkar jogga lika långt som vanligt, måste stå emot sötsuget eller vad som helst igentligen, så hör jag den och då tar jag mig samman. Hahaha.. Skaffa en ledsång vetja! Löser alla dina problem!
Den måste ha tempo bara, och en text som är slående i sammanhanget.

Kommentera

Publiceras ej