Supersnabb uppdat.

2kommentarer

Okej okej, det blev ändrade planer så jag hoppade på bussen till björnsholm från stocholm efter flygresan igår istället, så ja kom hem strax efter 10 igårkväll. Ashärlig att komma hem:D Idag har jag mest tagit det runt,cyklade en pyttesväng för att få röra lite på mig och nyligen så åkte vi till hästarna och fyllde på vattenhinkarna.Nu sitter jag här och försöker komma ifatt allt som hänt på Paolo Nutini fronten xD Tittar igenom alla nya videor och intervjuer, lyssnar på gigmaterialet, sparar ner nya bilder, puh :D Måste ständigt hålla sig uppdaterad liksom;) 

Imårrn ska jag jobba vid restaurangen, tjäna sig lite pengar, nu är det ju mycket på g ;) På tal om det måste jag hitta helgjobb att ha nu efter sommarlovet.... Det blir svårt!

Har laddat in alla bilder från spanien, men den funktionen strular här i bloggen så dte får vänta:( (Ni VIP kan kika i min bdb istället, där finns allt)

2 kommentarer

Icka

21 Jul 2008 10:18

Har du också insett att du behöver ett jobb? ;) Frågan är bara var man ska få tag i ett..

Icka

21 Jul 2008 20:04

Ja, det är nog detbästa om man har det.. Vilket jag inte har så väldans gott om hehe ^^ Men tror ja kan få hjälpa pappa och Jörgen lite i höst i alla fall, hoppas på det. Men sen får jag väl fråga runt lite i byn eller så..:S Stan lär nog inte vara nån chans och då måste man ta sej in och sånt också..varför kan man inte vara ett år äldre för? :P

Kommentera

Publiceras ej