Flyttning

0kommentarer

              
Har inte skrivit nåt på hela helgen jag vet:D Men jag har varit hos pappa, vi flyttar in i nya huset och datan är kvar i gamla stället fortfarande:/ Meeen nu är jag hemma hos mamma, och det första jag gör är såklart att blogga:P

Shit, helgen har inneburit mat mat mat mat och bära bära bära bära..... Har plockar iordning hyfsat i mitt nya rum, men det är mindre än det andra så jag har fått slänga en del:P Har plockat upp mycket saker också, men det känns som om det är saker som inte betyder så mycket för mig. När man har litet rum så måste man prioritera det allra viktigaste, annars blir det rörigt. Ska nog plocka ner en del porslinsfigurer igen, det blir för mycket och för rörigt! Brydde mig inte riktigt om hur det såg ut på mitt gamla rum men nu är det väl dags att visa att man inte är helt efterbliven och kanske tänka till lite xD Nu i skrivande stund tänker jag ut värsta planen. Jag har redan bestämt att jag ska skriva ut bilder på folk och djur som betyder nåt och rama in, för det är ju sånt jag vill se när jag är där inne! Sen ska jag (kanske) ta med lite böcker här hemifrån, för där har jag inga böcker som är mina. Här har jag iofs heller inte särskilt många böcker, sålde ju nästan alla i sommras:) Får se hur det blir med det då... 
 Äsch, ska tänka lite på det:) Måste bli lite mer personligt, lite mer jag över det bara.

Sitter och lyssnar på en massa låtar jag inte har har haft på mobilen. Har gått och nynnat på tre låtar konstant hela helgen, och just dom tre låtarna har jag inte på mobilen. AHH! Abstinens! Har dom inte på nåt bra format i datorn heller... Ska se om jag kan få Icka att skicka dom*blink blink*=D

På lördag och söndag ska Icka och jag städa i gamla huset, och kvällen däremellan bara mysa:) Nu i dagarna hade jag och Elin tänkt gå på bio, men hon bor i en liten håla precis som jag och det går inga bra bussar..hmm, synd:(
Onsdagkväll blev jag bjuden till filkväll med Becka och Ida igen, skulle vara skitkul men jag måste ju slagga hos nån då också. Vill inte tränga mig på liksom:) Kan kanske ta halv 10 bussen hem men då måste nån hämta mig i björnsholm....

Kommentera

Publiceras ej