Födelsedagskalas

2kommentarer

Idag blir det födelsedagskalas! Inte Ickas utan min syssling Jacob som fyller 1 år! Mamma hämtar mig vid tre sen åker vi dit=D Kommer ju lite släkt som man inte träffat på lääänge, blir kul!
image5

Hoppas sen att jag hinner med att ta ut Millie på en sväng, är viktigt att jag rider ordentligt under helgerna, för sen kommer en tuff skolvecka då jag inte hinner=/ Hinner jag till stallet måste jag också ta ut Danish, jag måste lyckas! Kan inte låta en gammal pensionerad travare vinna över mig ju.

SMHI rapporterar att solen går ner 17.43 numer, vi går mot ljusare tider gott folk!

2 kommentarer

Icka

09 Mar 2008 15:23

Tack ;)

Icka

09 Mar 2008 15:41

hihi ^^ men, det är ju inte så jättelångt kvar tills du fyller ;)

Va söt Jacob va ^^

Kommentera

Publiceras ej