Hemma tidigt idag=D

1kommentarer

Idag var alla lektioner på eftermiddagen inställda, så vi slutade vid kvart över 11 idag, efter bara en lektion:D Som tur va så var mamma och mormor i Gamleby, och hade inget emot att köra till stan och hämta mig. Annars hade jag fått vänta till klockan två på bussen! Kom hem vid 12, det är lite skillnad;)

Hmm..imårrn är sista dagen i skolan innan påsklovet! Gud va skönt! Jag sitter här och äter ur en Yoggi dröm med persika och vit choklad. Tycker det var råcoolt, att ha vit choklad i en youghurt, även fast det inte nödvändigtvis smakar så mycket... Men jag vet källan till det problemet, i innehållsförteckningen står det "vit choklad 3%" och nu ska jag briljera med mina matematikkunskaper. Förpackningen innehåller 125g och 3% är vit choklad. Alltså blir det 3.75 g choklad i min youghurt! Inte konstigt att det inte smkara nåt!....Yay för onödig fakta......

Jag har verkligen ingenting annat att skriva om idagxD Får se ikväll. Är bara så extreeemt taggad till nästa sommar, (bra jobbat Matilda att vara det nu när det "bara" är ett år kvar:P). Har kollat på en massa livevideor, VILL STÅ DÄR OCH HOPPA JAG MED! Sjunga(läs; skrika) med och bara ha jävligt roligt! Ahhh! Ett år kvar...neeheheheeeej.....*gråt* Jag är lite schizo i dessa tider bara så ni vet^^

Nu måste hundarna ut på prommis, see you later....

1 kommentarer

Icka

19 Mar 2008 21:24

Iiiih! Ja vi ska allt visa dem ;) AAAHHH!! VA kul de ska bli! Men hur ska man stå ut i ett helt år till..? Vi får råplugga fakta om paolo ;) :P haha ^^ *läängtar*

Ja,de smakar inte så mkt choklad de där. Så skönt att komma hem så tidigt! Jag var hängig hela dagen, skulle ha stannat hemma istället. Ska va de imorgon, men..missar uppsatsen vi ska skriva mellan 9-11- känns ju inte allt för kul :S jaja :P

puss puss

Kommentera

Publiceras ej