oba-observing the hypocrites....

1kommentarer

Fatta att idag hade jag två prov, innan klockan 10, en måndagmorgon! Kan det verkligen vara tillåtet? Och så hade vi engelska på eftermiddagen, bara att fortsätta att förbereda för debatten efter påsklovet=D Satt och läste på engelskan på vägen hem också, är riktigt intressant det här med dödsstraff...

Jag har varit jättetrött hela dagen, bara gått och gäspat och frusit känns det som:) Och Becka(alias Sasha, "sashalainen") har pluggat på texten till "new shoes" så den har man fått höra hela dagen! AHHH! Major breakdown coming thru....
Jag ska hämnas, vänta bara 

Vet inte vad planerna för ikväll blir, har inget plugg, blir väl lite Paolo Nutini info search och kolla på film kanske. The Guardian går på Tv1000 ikväll klockan 20.00. Har redan sett den men den är ju så jäkla bra!

Om ni undrar över rubriken så är det jag som har en Bob Marley låt på huvudet xD

1 kommentarer

Rebecka

17 Mar 2008 22:10

Hey, I put some new shoes on,
And suddenly everything is right,
I said, hey, I put some new shoes on and everybody's smiling,
It's so inviting,

SÅ JÄKLA BRAAAAAAA! Eller hur, Majken ;)

Men shit! Hur har du tänkt att ge igen då? Typ klä ut dig till Angel och göra mig till vampyr eller vad? XD

Kommentera

Publiceras ej