Musikal

0kommentarer

Håller på och pysslar med Ickas bloggdesign:D Har så roligt och hittar nya roliga saker hela tiden:P Nu är hennes sida mer high-tech än min! Hon har fått klocka, nedräknare till skolavslutningen, chatbox...You name it! Grejen är att jag tar ut mig helt när jag pyssla med hennes design, så orkar jag inte med min egen..;)  Kan inte riktigt säga att jag är nöjd med hur jag har gjort Ickas, men det får vara så länge tills jag hittar den perfekta stilen, duger gör den ju.

Imårrn är alla lektioner inställda, vi ska repa och spela upp vår musikal.... Vi har ju varit allt annat än glada under arbetet med den, men vi får hoppas att slutresultatet blir bra. Fick reda på idag att alla elever på skolan som vill får komma och kolla. Shit! Vi bestämde ju att det bara skulle vara estet! Usch vad pinsamt, tur att jag inte ska dansa eller skådespela... Men jag ska endå upp och avtackas och eventuellt köra till en Grease-låt!:S Ahh!
 
 

Kommentera

Publiceras ej