Efter solsken kommer regn

1kommentarer

¨
Bilden är från igår, då vädret var jättefint och allt var täckt av frost

Det har dock regnat och blåst här hela natten och idag snöar det! Det är tyvärr stormvindar och och ganska ljummet ute så det flyger sidledes och smälter direkt, vilket förstör känslan lite.

Jag har föresten blivit svullen i ryggen(?), vänster om ryggraden är den stora muskeln där liksom hård och tjock. Gör inte särskilt ont, mer obekvämt eftersom den är stel och "ivägen" när jag rör mig. Lustigt, så jag vet inte om jag ska träna bort det eller vila. Igår jobbade jag lite på restaurangen, och det blev inte värre... Men inte bättre heller.. Jaja, det stör ju inte så mycket så jag låter det vara så går det bort snart(min vanliga universalproblemlösning, fungerar på det mesta!).

1 kommentarer

Angelica

10 Nov 2010 22:23

Gud vad duktig du är på att fotografera! Urfina bilder! Jag var och kikade på pållarna för ett tag sedan och de har det jättefint. De verkar ju komma skapligt överens också (ston är ju som de är..). Jag glömde säga till Johanna att om man vill spara lite foder så kan man ta varsin SJ-pall med pallkragar på och göra som en låda att lägga maten i. Då trampar de inte ner så mkt. Angelica

Kommentera

Publiceras ej