Greeting from Umeå!

1kommentarer

Första inlägget från min nya bostad på de nordligare breddgraderna, har varit här och pluggat i ca en vecka! Goa grannar, bra område, coola lärare och schyssta klasskompisar, det blir nog bra det här:)

Lite bilder på lägenheten har efterfrågats och jag är inte sämre än att gå dem till mötes. Väldigt nöjd med den spartanska knarkarkvart-känslan jag fått till. Hemtrevligt, tycker jag, akustiken är fantastisk.

 




Min säng är ej levererad, det här är den tillfälliga lösningen, ska inte klaga igentligen, men den är inte mycket bredare än ett lår.

Jag ska skaffa tv, skrivbord, någon stol och ja typ...gardiner..taklampa.. och sånt, inom snar framtid!

1 kommentarer

Maria

11 Sep 2011 12:38

Den där lägenheten kommer du snart kunna mysa till ordentligt! Ska bli spännande att se hur den ser ut om några månader. Kram syster!

Kommentera

Publiceras ej