Japp det är numera bilder i min fotoblogg

0kommentarer

Ok tentan är avklarad! Jag tror inte jag klarade den, men jag är stolt för det borde ha varit nära, och det verkar ha gått helvetes mycket bättre för mig än de flesta andra 0_o Makalöst dålig stämning i salen, alla var nära gråten. Jag hade en low point när jag blandade ihop Solon, Peisistratos, Kleisternes och Gracchus på reformerna i Aten under arkaiska tiden, men för övrigt höll jag mig vid gott mod. Det är så skönt att det är över, jag fann mig själv vandra utan mål och mening på Ica när det var klart. Helt tom. Stressen borta. Lugnet infinner sig i den trasiga själen. Nu har jag en ledig kväll, ska ta tillvara på den. Jag köpte en bok för det ändamålet.. som visade sig vara en historisk skildring. Suck.

Kanske syns dåligt men jag har två långa jack i tummen, vaknade med dom imorse. Jag vet att jag är en riktig konspirationsteoretiker men... det måste väl ändå vara utomjordingar? Finns ingen annan förklaring! De utförde experiment på mitt finger och det är inte okej.


För övrigt är jag dålig på att visa bilder, jag fotar varje dag men inget kommer upp på bloggen.
Här är i alla fall dagens middag, Bulgur, örtlax, ruccola, spenat och sån där röd sallad:


Lemonaaaad :)
 
Hahaha jag känner att jag är lite överpretantiös när det gäller maten. Till tentan idag tog den här smålänningen med sig; nybakat rågbröd med pumpafrö, ruccola, port salut och pepparsalami, banan, youghurt och vatten. Norrlänningskompisen i bänken bredvid. Polaarbrööd och kaffe.

Kommentera

Publiceras ej