Working 9 to 5

0kommentarer

Alltså vilken berg och dalbana de senaste dagarna har varit. Energitoppar och riiiktigt jobbiga nedgångar.
-Word krashade en gång och ett par sidor text försvann för det blev nåt krångel med hårddisken =mini-hjärtinfarkt.
-Strömavbrott(!?) imorse så allting inklusive datorn slocknade = en liten panikattack där också.
-Migrän igår, problem med källorna idag, seg respons från handledaren typ konstant.

Men det är ju inget att grina över(även om det var nära ett par gånger), nu till det positiva istället;
+Det går riktigt bra ibland vilket bara är rättvist med tanke på ovanstående.
+Det lilla handledaren faktiskt säger är mycket positivt.
+Knät känns fint och förkylningen är nästan borta så idag tog jag första lilla intervall-spring-turen på 2,5 km efter veckor med bara styrketräning och små promenader. Det kändes fantastiskt även fast jag flåsade och väste. 
+Jag klarar tuffa perioder utan vare sig koffein eller socker och motbevisar därmed de flesta skrönor om studentlivet, trots ett av det hårdaste tempot universitetet har att erbjuda får jag väl tillägga. Klapp på ryggen.
+Jag längtar till sommaren riktigt mycket och det fungerar som motivation, heja heja!


Sitter och pluggar med NRK i bakgrunden. Musik fungerar dåligt på mig om jag inte är helt slut och behöver energi. Är det fokus som gäller vill jag ha prat och mummel i lurarna, norska nyheter fungerar fint, just nu breivik-rättegången.


Lite inspiration till maten och träningen. 


Rökt kalkon, tofu, paprika, broccoli, spenat plus någon annan konstig sallad som ser ut som sjögrös(jag köper alltid blandad sallad på lösvikt, toppen, men man lägger sällan märke till vilken låda man tar från).

Kommentera

Publiceras ej