Jul

0kommentarer

Hej! Jag har lite information till er där hemma, mamma, pappa, syrran och vilka ni andra nu är:) Ja mamma och pappa vi hörs ju på telefon men jaja skitsamma!
 
Resor
Den 20 dec 12.50 åker jag från Umeå, kommer vara i valdemarsviksområdet framåt kvällen. Sen stannar jag till strax innan nyår, då åker jag till pojkvännen och senare till syrran i stockholm. Reser från Stockholm till Umeå den 7e jan 14.45 igen. Bara några få dagar hemma, men det blir nog toppen, hoppas få träffa så många som möjligt!
 
Julklappar
Min dator har under lång tid motarbetat mig på alla plan, den överhettas(trasig fläkt), krashar med jämna mellanrum(överhettad hårddisk), piper, skriker, och just nu kämpar jag mot klockan eftersom den stänger av sig själv lite när den vill. Lite irriterande när man har skolarbete. Har omformaterat och rensat och blåst och gjort allt senaste året men jag får väl inse att den är ganska körd. Samlar just nu pengar till en specifik laptop som kostar en del, jag säljer av så mycket jag kan(böcker, kläder, objektiv osv) men jisses. Det kommer ta ett tag till. Så i julklapp ber jag allra ödmjukast om bidrag till detta. Jag behöver inte så mycket annat, faktiskt(förutom mat, kurslitteratur, toapapper och vinterjacka men hallåå det klarar man sig utan). Vill ni inte ge pengar, blir jag väldigt glad för en kram. Så är det. 
 
Och så skulle jag också passa på att säga att alla parisbilder kommer upp de närmsta veckorna förhoppningsvis, har ju varit lite tjorvigt med datorn, men jag kämpar på och det kommer, som sagt. :)

Kommentera

Publiceras ej