God Jul! Hyvää Joulua!

0kommentarer

Jag slutade mitt heltidsjobb förra veckan, jag var omtyckt och allt har gått bra men det är många omständigheter som gör att jag ville sluta. Och det gjorde jag mycket rätt i för bara timmar efter fick jag ett nytt, som hittills verkar helt fantastiskt, känns som att det kommer bli mer terapi än arbete, allt jag drömt om! Börjar den 26e december och jag längtar faktiskt lite!
 
Imorgon(måndag 23e) åker jag till Finland och firar julen med Marcus familj, ska bli riktigt roligt. En kort visit bara pga våra jobb men vi kommer kanske tillbaka dit i januari. Följer med honom till jobbet i hamnen på morgonen och sen går båten till Vasa typ klockan nio om jag minns rätt. Framme någon gång runt ett-två.
 
Vill önska er alla en God Jul och ett Gott nytt år, det här nya jobbet gör att jag kommer ha mer ledig tid och vi planerar att åka ner till östergötland och småland i februari. Längtar efter det också!
 
 

Kommentera

Publiceras ej