Blandade bilder

0kommentarer

Jag har turen att bo precis bredvid ett jättefint fritidsområde, och nära Nydalasjön som man kan gå runt på några timmar. Jättehärligt, så tänkte slänga in några bilder från de senaste promenaderna.
 
För ca en vecka sedan:
 
 
En morgon med jätteskumt väder, som ni ser står solen ganska högt ändå, men det är dimmigt som tusan!
 
Bilder från idag! Första tussilagon jag ser, och isen har smält bort: 
 
 
Några har också varit lite nyfikna på hur jag bor.. Och det är väl inte mycket att visa egentligen, men jag är inte knusslig så slänger ut ett par bilder. Alltid kan det roa någon!
 

 
 

 
 
Ja vafasen, jag trivs! 25 kvadratmeter litet, men det räcker och är större och fräschare än de flesta studenter har. Dessutom guld värt med eget kök. 
Måste också säga att ALLA bilder nuförtiden är tagna med mobilen, även de från stockholm och tidigare. Sorgligt men sant, det är för jobbigt att släpa runt på systemkameran och man glömmer den oftast, men ska bli bättre på det!

Kommentera

Publiceras ej