Sommaren

0kommentarer

Den här sommaren har nog varit en av de bästa någonsin. Vi har haft besök av många nära och kära, kommit helt till rätta i nya lägenheten, badat, umgåtts med alla vänner och njutit. 
 
Pappa m.familj körde upp med släp, och tog med sig finfina möbler och saker. Det blev några intensiva dagar då jag kunde umgås med lillasyrran. Firade min födelsedag då också och det var alldeles lagom med ett gäng runt bordet som satt och småpratade. Alldeles perfekt. Och tack alla, speciellt farmor och farfar som skickade hälsning och present upp hit även om jag isolerat mig i norrland senastre tre åren. Det värmer.
Sen kom mamma! Tre dagar stannade hon i vårt gästrum innan det var dags att åka hem igen. Dessa besök är hur roligt som helst men lämnar alltid ett tomrum efter sig, och man kan inte sluta tänka på hur himla långt det är till alla. Man kan inte precis svänga förbi på en kaffe när man känner för det. 
 
Och badat har vi gjort! Det var otroligt varmt här i umeå väldigt länge så t.o.m. jag, badkrukan, badade upprepade gånger i havet. Underbart var det! Hmmm ja vad mer, bio, middagar i vanlig ordning. Marcus mamma var på besök igår, också himla trevligt. 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej