Onsdag

0kommentarer

Är sjuuuk idag!*snörvel* Lite bitter är jag med tanke på att det var roliga grejer i skolan idag...

På fredag blir det en toppendag! Det har jag bestämt. Först är det matteprov hela förmiddagen(som kommer gå bra, det har jag också bestämt) sen så slutar vi och då kommer Någon med Sambo. Sen så ska jag gå nån timme eller två med Sambo på marknaden för att miljöträna honom tillsammans med Icka och hennes hund. Efter det så ska vi hem till mig och titta på film när min familj har stuckit till vallonen. Vi ska nog titta på Rose Red och Ellen Rimbauers dagbok alt. Sanningen om rödluvan. Såklart käkar vi gott. Jag har tänkt mig hemgjord dipp, grönsaker och fullkornschips att dippa och smoothies och läsk. Början var nyttig iaf=D

                               

                                               

Kommentera

Publiceras ej